Dostava u vreme koje odabereš
Poruči do 21h za sledeće jutro
Donosimo teške artikle do tvojih vrata
Dodatni popusti za online kupovinu
Preskoči link
Maxi logoMaxi logo

Dobro došli

Moja stranica
ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Zdravo! Potrebna Vam je pomoć?
Lokacije Maxi i Shop&Go prodavnica

Na našem portalu u sekciji  Pronalaženje prodavnice možete videti adrese svih naših maloprodajnih objekata.

Kojim karticama je moguće platiti online?

Online plaćanje možete izvršiti Visa, Master, Maestro i Dina karticama bez obzira od koje domaće ili inostrane banke je kartica izdata.

Radna vremena Maxi i Shop&Go prodavnica

Na našem portalu u sekciji Pronalaženje prodavnice možete se informisati o radnom vremenu svih naših prodavnica klikom na mapi na prodavnicu čije radno vreme želite da saznate pa potom na opciju „Vidi sve podatke o prodavnici“.

Odloženo plaćanje čekovima

U Maxi i Shop&Go maloprodajnim objekatima možete plaćati na odloženo do 120 dana čekovima građana. Za odloženo plaćanje mogu se koristiti čekovi sledećih banaka: 
•             AGROINDUSTRIJSKO KOMERCIJALNA BANKA AIK BANKA A.D. BEOGRAD
•             BANCA INTESA A.D. BEOGRAD
•             BANKA POŠTANSKA ŠTEDIONICA A.D. BEOGRAD
•             ERSTE BANK A.D. NOVI SAD
•             EUROBANK A.D. BEOGRAD
•             HALKBANK A.D. BEOGRAD ( BIVŠA ČAČANSKA BANKA A.D. ČAČAK)
•             JUBMES BANKA BA A.D. BEOGRAD
•             KOMERCIJALNA BANKA A.D. BEOGRAD
•             RAIFFEISEN BANKA A.D. BEOGRAD
•             UNICREDIT BANK SRBIJA A.D. BEOGRAD
•             SOCIETE GENERALE BANKA SRBIJA AD.

Čekovima ostalih banaka se može vršiti plaćanje uz dnevnu realizaciju čekova.

Popust za penzionere

Popust za penzionere se u prodavnicama Maxi i Shop&Go formata odobrava dva puta mesečno 10og i 25og dana u mesecu i traje tri dana s tim da su ovi datumi podložni promenama jer se trudimo da ih uskladimo sa tačnim datumom isplate penzija.

Zašto neki artikli više nisu dostupni u mojoj prodavnici?

Postoji više razloga zašto se neki artikal više ne nalazi u ponudi određene prodavnice.

1) Ne postoji više tražnja za određenim proizvodom pa je on zamenjen supsitutom koji na bolji način zadovoljava potrebe potrošača.

2) Proizvođač je prestao sa proizvodnjom određenog proizvoda ili ga zamenio novim.

Uprkos tome Delhaize je poznat po raznovrsnosti asortimana i praćenju trendova kako bi se ponuda stalno unapređivala.

Na koji način mogu da uložim reklamaciju na kvalitet proizvoda ili usluge?

Ukoliko imate primedbu na kvalitet kupljenog proizvoda ili pružene usluge, možete nam se obratiti putem Kontakt forme  na našem portalu, putem našeg call centra na broj 0800 3537 030 ili mailom na potrosaci@delhaize.rs a mi ćemo se potruditi da u najkraćem mogućem roku rešimo reklamaciju na obostrano zadovoljstvo.

Kako mogu da konkurišem za posao u Delhaize?

Ukoliko želite da konkurišete za posao u našoj kompaniji, možete aplicirati putem sledećeg linka Posao Delhaize ili popunjavanjem CV obrasca u nekom od naših maloprodajnih objekata.

Šta je Maxi оnline?

Maxi оnline je Maxijeva online prodavnica. U ovoj prodavnici možete da naručite proizvode online i da Vam oni budu dostavljeni na adresu po vašem izboru.

Da li u online prodavnici mogu da nađem i kupim sve proizvode koji su na raspolaganju u fizičkoj prodavnici?

Kako bi zadovoljili potrebe naših kupaca, Maxi Online nudi širu ponudu proizvoda od onih koje možete naći na policama Maxi prodavnica. U Maxi online prodavnici možete naći proizvode koje redovno kupujete u svojoj najbližoj Maxi prodavnici, ali njihova raznovrsnost se može razlikovati. Asortiman raspoloživih proizvoda u Maxi Online prodavnici se konstantno povećava, kako bi smo zadovoljili vaše potrebe.

Niste pronašli odgovor na Vaše pitanje?

Kontaktirajte nas

Kontaktirajte nas putem оnline forme ili pozovite korisnički servis 0800 3537 030